lördag 2 april 2011

Fotokurs

Hej hallo!!!
Idag har jag och mamma varit på fotokurs.
Det var kul.
Vi ska dit imorgon också.
Nu kanske jag kan fota några snygga bilder och lägga ut på bloggen också.
Nu när som hälst kommer mina underbara grannar hit.
Det ska bli super kul.
Idag när jag kom hem från fotokursen med mamma,
så hade pappa satt upp vår studsmatta.
Jag blev så himla glad.
Vi ar även öppnat poolen.
Inte för vi tänkt öppna den men det är väldigt mysigt när den är öppen.
Det är en sak som de flesta familjer här i Helsingborg gillar idag.
Det underbara vädret!!!
Det har varit 17° varmt!!!!
Nu känner man att våren har satt fart på allvar!!!
Sååååå himla härligt.
Ha det bra
Kram Kram
Lilla :) Tilda.

Ps: Glöm inte kolla in mina favoritbloggar som ni hittar under
 blackballon länken till höger på er skärm.
Glöm inte kolla in Blackballoon heller.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul med fotokurs! Ska ni gå fler gånger?

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad bra att fotokursen var kul. Du kan kanske hjälpa oss med lite inställningar när vi ska fota. Kul att studsmattan har kommit upp. Då kan man kanske få prova på den i år också. Ha en bra vecka i skolan.
    Kramar från Mormor och Morfar

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat