söndag 17 april 2011

Dancing

Hello my friends!!!
Igår kom jag hem från Örebro.
I fredags kl: 17.00 åkte jag, mamma och vissa från dansskolan till Örebro.
Gissa vad vi gjorde i Örebro på lördagen.
Tävlade!!!!!
Min första tävling!!!
Blev nöjd.
Kom 3:a av 52 tävlande (inklusive mig) i min åldersgrupp och klass.
Nu vill jag ju såklart tävla igen.
Det var super kul.
Det var många som tävlade från min dansskola.
Jag tävlade i Disco men man kunde också tävla i street.
Ha det bra.
Kram Kram
Lilla :) Tilda

4 kommentarer:

  1. Hej Tilda och grattis till den fina placeringen! Du är bäst!

    Kram,Ida

    SvaraRadera
  2. Hej Tilda och grattis till den fina placeringen! Du är bäst!

    Kram,Ida

    SvaraRadera
  3. Hej! Grattis! Hoppas du kommer 1:a, 2:a eller tre nästa tävling också! <333


    Kram Cornelia

    SvaraRadera
  4. Ett stort GRATTIS Tilda! Du är jätteduktig. Superbra!!!!!
    Kramar från oss som du har roat idag

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat