fredag 29 april 2011

Friday

Hello, today it is Friday!!!!!!
Tjoho.
Idag har jag varit i skolan så klart.
Jag har jobbat på förmiddagen och på eftermiddagen har vi haft gympa
Vi hade utegympa på vår fotbollsplan/ängen utanför skolan.
Det var första utegympan detta året.
Vi spelade fotboll.
Tjejerna spelade för sig och killarna för sig.
Det var för annars blev vi för många.
Det var super kul.
Fast man blev väldigt varm eftersom det är en väldigt varm dag!!!!!!!!!!
Vet inte om jag ska hoppa i poolen.
Men jag vill inte bada själv.
Det är roligare att bada med en kompis eller familjen.
Men jag får väl se vad som händer.
Imorrn´ är det VALBORGSMÄSSOAFTON.
Vet inte riktigt vad jag ska göra då.
På dan kanske jag ska vara med en kompis.
Här kommer en bild.
Nu ska jag in till min granne med mamma.
Ses sen
Ha det bra.
Kram Kram
Lilla :) Tilda

2 kommentarer:

  1. Va fin bild på dig du! <3 :)

    // Whilma

    www.whilmasliv.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. jättefin bild du är så söt, fin och snäll Tilda. Jag kanske kan få bada med dig? Men först får det blir lite varmare ;))))
    Kram kram Martina

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat