tisdag 7 februari 2012

Frågor = Svar!

Halloooo!
Idag kommer en fråga med ett svar!
Varsågoda!

Skickad av Cornelia!

1. Kan du lära mig att fota så bra som du fotar?     Svar: Tack! Men Cornelia jag tror vi fotar lika bra! Men visst vi kan väll ta en fotorunda någon dag?

2. Vad gillar du mest med Disco?     Svar: Hmmm, jo jag ÄLSKAR ju att dansa. Jag vet inte riktigt varför men det kan vara för att de flästa danser är liksom lite mer långsaaaamma, men Disco är så fartfylld och tempofyllt ju. Sen är det ju kul att tävla oxå. På tävlingarna är varje runda 1.30 min men man blir ändå sååå tröt!

3. Skulle du vilja gå på någon mer dans än Disco/Street? I så fall vilken?     Svar. Ja det vill jag! Jag har ju testat MTV Jazz och det var super roligt!

Hoppas det var svar nog på era frågor!
Glöm inte skicka till nästa vecka!
Ha det bra.
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. Om du inte gick på dans vilken aktivitet skulle du då hålla på med?

    Vilken är din favoritblomma?

    Vilket resmål vill du helst åka till? Varför?
    puss & kram mams

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat