onsdag 1 februari 2012

Frågos = Svar

Hej!!!!!
Ledsen, jag trodde att det var måndag igår så jag gjorde inte Frågor = Svar.
Men jag gör de idag i sället!

Fråga nr 1!
Skickad av mamma!
1. Vilken är din favoritmat?    Svar: Min favorit mat är nog när pappa grillar! Eller pappa pasta med kött och tomatsås :)!!!

  2. Vilken låt gillar du bäst nu?      Svar: Min favoritlåt är nog All this way med Amanda Fondell! Men det varejerar från dag till dag!

       3. Vad är det roligaste du vet att fota?    Svar: Den var lätt! Jag älskar att fota naturbilder!!!!!! Det är ju kul att fota porträttbilder oxå, meeen jag tycker det är roligast med naturbilder!


Fråga nr 2!
Skickad av Vera!
Kan du snälla visa din favoritbild du tagit de senaste året?     Svar: Jag visar 3 st av mina favvo bilder!




Mina favvo bilder!


                          och berätta ditt bästa tips hur man fotagraferar i skogen?     Svar: Ja det  som jag brukar tänka på är att det ska bli spänning i bilden. Försök att fota att spännande motiv!

Fråga 3.
Skickad av mormor oc morfar!

Vilken tävlingsdans är roligast?    Svar: Disco tycker jag är roligast :)!!!!



Gillar du kjol eller långbyxor?    Svar: Det beror på om det är varmt eller kallt ;)! På sommaren är det skönast med kjol och på vintern är det skönast med långbyxor :))))!


Hoppas att det var svar på alla era frågor!!
Om ni har fler frågor så får ni skriva dem som en kommentar.
Ha det bra
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. Jag har tre frågor.

    1. Kan du lära mig att fota så bra som du fotar?
    2. Vad gillar du mest med Disco?
    3. Skulle du vilja gå på någon mer dans än Disco/Street? I så fall vilken?

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat