onsdag 22 februari 2012

Sportlov!

Hej!
Sportlov!!!
Har ni hittat på något kul?
Vi hade studiedag i fredags så då var vi lediga!
Här kommer en lista på vad jag ska göra och vad jag har gjort på sportlov!

I fredags: Då var jag tyvär sjuk. Jag hade feber, ont i halsen och jätte hostig!

I lördags: Jag var hos min kompis Olivia och innan det var jag och bästaste mamman i världen på Lager 157!

I söndags: Träning. Träning, träing, träning, träning! Älskar att träna dans! Har ni inte provat det innan så tycker jag alla borde gå och prova på!

I måndags: Jag hjälpte min underbara mamma att packa varor i affären BlackBalloon!

I tisdags: Jag och världens mest snällaste mamma pakade ännu mer och kollade en film! Båda två var lite små krasliga och vi ville vara extra friska tills på lördag så vi tog en hemma dag!

Idag: Jag åkte till bästaste mormor och bästaste morfar där jag bowlade mm. Sen hade jag ännu mer träning! Jippie!!!!

Imorgon: Jag ska shoppa med Alicia och sen träna ännu mera!

På fredag: Då åker jag och sötis mamma till Katrineholm där jag ska tävla!!!!!!

På lördag. Änteligen!!!!! TÄVLING! Nu ska jag gå ut och dansa de andra av golvet!

På söndag: Lugnt!!!!!! Nu ska jag bara vara hemma. Kommer att komma hem typ 2 på morgonen från tävlingen för tävlingen slutar vid typ 9 på kvällen!!!!!

Måndag: Skola (suck) upp 7 och äta frukost!

Min vecka!!!!
Dansigt sportlov nu???
Men nu undrar ni kanske om jag inte ska åka skidor som ALLA andra här i kalla Sverige?
Jo det ska jag.
Och det är bra för annars hade jag blivit SUR!!!!!!!
Ha det bra!
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. Vårat sportlov har redan varit... Jaja, lycka till på tävlingen. Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar...:)

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat