onsdag 15 februari 2012

Frågor = Svar

Hej!
Vad tycker ni om den nya headern?
Föresten,
Glad alla <3 dag!!!!!!
Hoppas ni fick en mysig dag!
Själv bakade ja lyckokkakor.
När jag var klar så åkte jag och la familia till stan och käkade på fondue resturangen Oasen.
mmmmm vad gott!!!!
Nu kommer lite frågor och svar!

Skickad av mormor och morfar!
Vad ska du göra på sportlovet?     Svar: Jag ska dansa, nästa vecka är det tävling i Katrineholm. Sen ska jag vara med kompisar, shoppa (med Alicia), kanske får komma hem till er? Osv....

Skickad av mamma.
Om du inte gick på dans vilken aktivitet skulle du då hålla på med?        Svar: Jo jag gick ju på friidrott innan men slutade för det krockade med dansen. Så om jag skulle få chansen att börja igen så hade jag gjort det! Jag älskar ju att idrotta överhuvudtaget och skulle oxå villja testa på handboll!

Vilken är din favoritblomma?     Svar: Oj, jag kan inte så många olika sorters blommor men sådana prestkragar är ju fina ;)))))


Vilket resmål vill du helst åka till? Varför?     Svar: Enkelt! U.S.A. Jag vill åka till U.S.A för jag har aldrig varit där och det skulle vara kul att åka dit! Det ända jobbiga väärkar ju vara den långa flygresan. Jag är ju såååå himmla flygrädd men jaja jag får åka några gånger så blir det bra. Jag har ju åkt flygplan super många gånger men jag tycker ändå det är läskigt!

Jag ska lägga upp en ny fråga som ni mer än gärna får rösta på.
Ni hittar den i högra sidan på skärmen på startsidan i min blogg!
Ha det super.
Kram Kram
Lilla :) Tilda


2 kommentarer:

  1. Hej, LillaTilda! Jag har varit i U.S.A! Det var superroligt där! Men du har rätt, det är en lång flygresa och eftersom jag inte heller gillar att åka flygplan, så var det läskigt för mig!!!!

    Kramizzar NeliaNea

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har en fråga. Om du skulle vinna många pengar på lotto t.ex. Vad skulle du gör med dem?

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat