måndag 5 mars 2012

200

Hallooo!
Idag så gör jag mitt 200 inlägg på bloggen!
Tjoho!

Idag är jag så hiiiimla tröt!
Kan bero på att:
 Jag har cyklat hem från skolan sen gjort läxa,
Efter läxan hade jag 3 minuter på mig till bussen som skulle ta mig till dansen,
efter 50 minuters dansträning så var bussen hem försenad 6 minuter,
hemma så har jag typ gjort 1 tredjedel av läxan så jag får arbeta med den i 2 timmar ca,
sen hoppar jag in i duschen och duschar sen,
ÄNTELIGEN får jag sätta mig ner vid min dator!!!!!
SKÖNT!
Nu ska vi snart äta sen blir det familjemys vid tv:n, fast pappa är i Tyskland!
Ha det bra
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. Det låter som en riktig stress-måndag!
    Hoppas du kan ta det lite lugnare i veckan.
    puss mams

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat