torsdag 1 mars 2012

Happy Birthday!!!!!

Hej!
Idag så är det min underbara lillebrorsas födelsedag!
Ett ENORMT STORT GRATTIS till dig Melle!
Nu är tiden för att rösta på min fråga ute!
Alternativen var:

Mer foto
Skriva oftare
Ändra allt
Annat

Det var 6 st som röstade.
3 st röstade på Mer foto.
3 st röstade på Skriva oftare.

Jag ska försöka göra det men som ni vet så är min dator på lagning så det kanske tar en vecka innan den kommer tillbaka!
Ville bara kika in och säga Hej!
Hejdå
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. Vill bara påpeka att vid kanten där du länkar till mig stor det "FILIPPA-FOSIA". men den bloggen du egentligen länkar till (min) heter ju "filippa sundling". Bara om du kanske skulle kunna ändra det!? :)

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat