söndag 18 mars 2012

Böcker

Hej!
Idag har Melle haft handbollsturnering.
Det var jätte kul.
De är såååå duktiga!
Sen hade jag dans och det är också jätte kul!
Igår så var vi på kalas hos min morbror som fyllde år.
Han fick fina presenter och alla var glada!
Mysigt!!!!!
Innan vi åkte till honom igår så fick jag en sak av mamma!
Jag fick en bok från hennes webbutik, Blackballoon!
Affären hittar ni här.
Det är en bok som man kan skriva i.
Vill ni också köpa denna fin, fina boken så kan ni klicka här.
Fråga era föräldrar först!!!!!! :)
Om ni tycker om pennorna och kanske vill köpa så kan ni trycka här om ni gillar den rosa, här om ni gillar den vita och här om ni vill se andra fina pennor.
Men glöm INTE,,,,,, fråga era föräldrar först!!!!!
Är det någon som har någon fråga, påstående eller bara vill se ett specielt foto så kan ni kommentera så svarar jag på tisdag!
Ha en bra kväll!
Kram Kram!!!!
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat