fredag 16 mars 2012

Slingat!

Hej!!!!!
Idag har vi haft studiedag!
Såhär tillbringade jag den:
Vid 10.00 imorse så ringde jag Cornelia och frågade om hon ville ta en fotorunda så vid 10.30 träffades vi och fotade!
På rundan träffade vi 2 kompisar till som frågade om vi ville ta en liten picknick i det fina vädret som vi har haft idag!
Vid 14.30 så tog jag bussen till stan och fikade med en kompis.
Sen hade vi dansträning i 2 timmar!
Det var sååååååååå kul!!!!!!
Nu sitter jag här i soffan och väntar på resultatet av The Voice Sverige!
Min dag har varit heeeelt underbar!

För några veckor sedan var jag och slingade mitt hår.
Blev väldigt nöjd!
Såhär coolt ser det ut med en inbakad fläta av mamma!
Cooooolt!
Imorgon tror jag det blir inlägg med massa bilder!
Sen är det kalas imorgon för min morbror Magnus fyller år.
GRATTIS till dig och alla andra människor som fyller år!
Kraaam!

2 kommentarer:

  1. Vi hade det superkul! Det måste vi verkligen göra om!!!

    Nea

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt ditt hår blev. Det ska bli spännande att få se det idag.
    Vilkan bra studiedag du hade igår.
    Vi ses snart. Kramar från oss

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat