måndag 29 november 2010

Förlåt...

att jag inte har skrivit vårt resultat. Så jag skriver det nu. Resultatet är: 1 20% trode jag hade gjort 67 inlägg, 3 60% trode jag hade gjort 52 inlägg och 1 20% trode jag hade gjort 65 inlägg. Den som gissade på 65 inlägg har vunnit. Så grattis till de som gissade på 65 inlägg. Direkt efter du läst inlägget måste du gissa på den nya tävlingen.

Sjuk:
Idg är jag sjuk:( :( :(. Jag är hemma från skolan. Jo jag har på grännsen till feber. Jag har ont i halsen,är hostig och har som jag sa på grännsen till feber. Så jag är hemma från skolan. Idag tänkte jag att jag skulle göra ett ganska långt inlägg.

Tips:
Jo när man är sjuk finns det inte mycket att göra. Man kan typ bara sitta vid tv:n eller datorn. Så om ni har några tips så bara tipsa mig genom en kommentar. Då skulle jag bli jätte glad :) :) :).

Jag ger er tips:
Ja nu tänker jag tipsa om några bloggar som jag gillar. Bloggarna kommer här:

Mammas blogg    Cornelias blogg    Filippas blogg    Jennifers blogg

Okey det var några bloggar. Ja nu ska jag kolla på bloggarna. Så kolla ni också dom. Eller ja efter ni röstat i min tävling ( ni behöver inte om ni inte vill ) men jag skulle bli väldigt glad om du gjorde det. Så ha det bra och så ses vi någon gång. Ha det bäst kram Tilda.

1 kommentar:

  1. Hej min lilla tjej.
    Hoppas du snart är frisk igen.
    Tips man kan göra när man är sjuk; läsa, skriva ett brev, sova spela spel med mamma.

    Puss

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat