torsdag 4 november 2010

Tävlingen är avslutad...

och vi har ett resutat !!!! 3 personer och 75 % trode att jag hade namsdag den 4/7. Och 1 person och 25 % trode att jag inte har någon namsdag. De rätta svaret var (trumvirvel) Jag har ingen namsdag. Eller jo jag firar min namsdag på Matilda istället och mitt mellannamn Jenny. Så jag har inte någon riktig namsdag. Imorgon ska jag till min kompis Linnéa. Melker ska ha en fotbolls turnering. Och mamma och pappa ska åka och kolla. Min kompis Linnéa är jätte snäll. Förlåt att det blev ett så litet inlägg men jag ska hjälpa till att fixa innan Melle och pappa kommer hem. Saknar de väldigt mycket. Ses kram oj juste det kommer en ny fråga idag svara gärna ses.

2 kommentarer:

  1. TACK!!!!!!!!!!!!! <3<3<33<33
    Fast du är mycket snällare!!!!
    Ses imorgon!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Tilda!
    Vilken fin blogg du har!
    Jag blir också sugen på att starta en blogg.

    Kram från Alice!!!

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat