lördag 27 november 2010

Jag ser det snöar...

jag ser det snöar det var väl roligt hurra!!! Nu e´ det vinter nu e´ det vinter som vi har önskat hurra!!! Nu tar vi kälkarna fram och vantarna på och sen vi åker i baken och vad det ska gå!!!!


Hej hej!!! Vad gör ni? Jag har precis varit ute i snön i 10 min :) :) :). Sen så började jag frysa. Då gick jag in och nu driker jag varm choklad och äter mandlar :) :) :). Har ni någon snö hos er? Vi har ganska mycket snö här. Idag ska jag vara med en kompis. Jag vet inte vem men någon :) :) :). Mamma och pappa ska till stan och handla. Jag vill inte till stan idag. Ja förlåt att jag inte skrivit på länge jag har haft mycket på gång. T.ex i onsdags hade jag dansuppvisning. Det var jätte kul. Ja det blir kul när man har en så snäll och duktig danslärare. Jaha det var allt jag ville säga så jag kanske skriver ikväll för min tävling slutar snart.

Kram Tilda.

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Jag ser oxå att det snöar här ifrån bottenplan;).

    Du och dina kompisar var så duktiga på dansuppvisningen. Grymma!!!

    Puss mamma

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat