lördag 13 november 2010

Pepparkaksbak...

Hej hallo alla där ute i världen. Idag har vår familj varit hos mormor och morfar där vi träffade min härliga lilla kusin och hennes föräldrar. Vi har bakat pepparkakor där. Det var så kul vi bakar pepparkakor varje år och vi är alltid hos min mormor och morfar och kusinen och Magnus och Anneli kommer dit. Det är så mysigt. Vi har bakat stora,små,tjocka och tunna. Åh vad jag äskar det. Ja vi åt ju lite smet också :) :) :). Sen var det dags att åka hem för vi ska ha gäster ikväll. Gissa vilka som kommer. Det är ingen mindre än Cornelia med Corneliabloggen. Hennes föräldrar och lillebror kommer också. Cornelia ska sova över hos mig ikväll det ska bli jätte kul. Nu måste jag gå Cornelia kommer när som hälst Puss och kram hejdå.

1 kommentar:

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat