tisdag 2 november 2010

Tjej dag

Tjena hallo hej !!! Idag ska min lillebror och pappa åka till Milano. De ska se på fotboll. Lagen é Real Madrid och Milan. De ska vara borta från tisdag till torsdag. Medans de är i Italien är vi här hemma och har ett par mysiga tjej dagar. Det ska bli sååååå mysigt. Idag vid kl: 2 så ska pappa och Melle åka till Italien och jag och mamma ska ha det mysigt. Nu undrar ni vad vi ska göra de här dagarna. Jo idag har mamma planerat en överraskning till ikväll. Och till kvälls mat ska vi äta tapas och se på film. Imorgon ska vi åka till Malmö och shoppa. Ja och på torsdag har vi inte planerat något.


Vet ni ? Jag ska bli bättre på att blogga. Jag ska försöka blogga mer. Ja nu ska jag gå så hejdå. Oj jag glömde.Kom ihåg att rösta i tävlingen. Hej Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat