lördag 4 december 2010

Goda nyheter

Hej hej idag har jag goda nyheter. Jag har inte brutit benen eller armarna eller ja jag har inte brutit något. Men det var andra som skadade sig. Den backen var enormt lång (enligt mig). Ja så man hoppade väldigt mycket eftersom den var lång och brant. Men det var tur att jag inte skadade mig. Det var en rolij gympa. Idag ska jag och Melle åka till mormor och morfar. Vi ska baka pepparkakshus och åka pulka mm. Det ska bli kul att träffa dom. Jo jag kom på att idag ska jag gå ut och fota lite bilder nu när det är snö. Också ska jag passa på att lägga ut bilderna idag med (om jag hinner). För det blir tråkigt om jag inte lägger ut bilder på något. Okey jag går ut och fotar och lägger in om jag hinner. Ha det bäst.

Kram         Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. hej hej! Lilla!
    Din blogg blev jätte fin!!

    Kramizzar Cornelia!

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat