söndag 26 december 2010

Merry Christmas

Hello everybady. Har haft en underbar jul. Har fått många fina paket t.ex tröja, nattlinne, lila kamera, örhängen, en madrass, en bok, strumpor, almenacka mm. Är sååå glad för mina pressenter. Har haft fult upp sen jag bloggade sist. I fredags så var det ju julafton så då han jag inte blogga. Igår var jag hos min momor och morfar där träffade vi även min kusin och hennes familj. Idag har Melle haft fotbolls turnering i Åstorp. Faktiskt precis bredvid mammas skola som hon gick på i högstadiet. Sen blev mamma idrotts lärare där ( när jag var i hennes mage ) :) :) :). Där träffade jag Cornelia det var kul att hon var där men det var mindre kul att kolla på fotbollen ;). Det gick väldigt bra för HIF idag. Melle gjorde mål i varje match och HIF vann 2 och spelade oavgjort 2. Efter det åkte vihemoch Melle sprang till kompisar i gatan och jag hjälpte mamma med någonting. Och vid halv 2 gjorde vi oss i ordning och åkte till farfar. Och nu sitter jag här i soffan och bloggar från mammas laptop. Imorgon ska vår familj, min farbror och våra kompisar åka till Vallåsen och åka skidor. Jag längtar jätte mycket. Förlåt att jag inte har lagt in bilder på ett tag ska föröka bli lite bättre på det. Det var allt jag ville säga. Nu ska jag kolla runt lite på datorn kanske bloggar imorgon när vi kommer hem.

Kram                    Lilla :) Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat