onsdag 15 december 2010

Sommar eller Vinter?


Hej hej!!! Sommar eller vinter. På sommaren kan man bada och sola. På vintern kan man leka i snön och åka pulka. Ja sommaren och vintern är bra på olika sätt. Jag gillar båda :) :) :). Fast nu när det är vinter tycker jag vi ska njuta av den.

Idag är det den 15 december och vet ni vad det betyder? Det är 9 dagar kvar till JULAFTON. Längtar sååååå mycket. Idag så är jag tyvär sjuk och kan inte gå till skolan :( :(. Hoppas jag kan gå dit imorgon för efter skolan imorgon så ska jag till min sångpedagog och ha en sånguppvisning för min momor, morfar, mamma, pappa, lillebror och kanske farfar. Det ska bli kul men jag är ju lite närvös. Det var allt jag ville säga så ses vi någon gång.

Hejdå kram kram                 Lilla :) Tilda                                                            


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat