torsdag 23 december 2010

Imorgon...

är det Julafton!!! Jag längtar sååå. Hehe förlåt att jag inte bloggat på ett bra tag men idag gör jag det. Igår kom min farmor hem till oss. Jag har inte träffat henne på evigheter känns det som. Därför var det jätte kul att träffa henne. Hon ska vara här tills på söndag. Jag tror inte jag kommer blogga imorgon därför ska jag berätta om imorgon och idag. Idag ska jag, mamma och Melle åka pulka. Vi ska ringa till några kompisar och fråga om de vill följa med. Min pappa jobbar och min farmor ska några ärenden så de kan inte följa med. Imorgon är dete ju julafton så då ska vi fira med vår familj, farmor, mormor och morfar, farfar och min kusins familj. Det ska bli jätte kul. Ha en god jul och om jag inte bloggar innan ny år så för ni ha ett gott nytt år.
Kram            Lilla :) Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat