torsdag 2 december 2010

Hehe..

jag glömde göra ändringar på min blogg. Ja jag tänkte göra det med min mamma. Min underbara mamma. Jo jag tycker min blogg blir lite utsliten nästan när jag inte ändrar på länge. Det har ju inte gjort på ettt tag så det kände jag mig lite tvungen till det. Idag har jag varit med min bästis Amanda och Cornelia. Corneliasblogg hittar ni här. Vi hade det jätte kul. Igenteligen skulle jag inte varit med dem för jag och mamma skulle till Malmö. Men det snöade jätte mycket där och vi ville inte vara med om några bilolyckor så vi stannade kvar i Helsingborg. Förlåt att det blev ett sånt kårt inlägg idag men jag har ju mycket att fixa på bloggen. Så vi ses snart. Ha det bäst.

Kram    Lilla :) Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat