måndag 26 december 2011

God Jul

God Jul!!!!
Jag har inte hunnit blogga innan.
På julafton kunde jag inte blogga.
Och igår kunde jag inte blogga för då var vi hos min mormor och morfar för att fira jul med mina kusiner Ida och Ellie.
De var inte hos oss på julafton så då firade vi på juldagen tillsammans.
Jag har fått många fina presenter.
Jag fick nagellack och penslar till dem, nagellacks klistermärken, kalender, iPhone, mobil väska, skal till mobilen, armband, strumpor, kräm, väska och choklad.
Sen igår var det rea på elgiganten så då åkte jag och mamma ut dit och köpte en systemkamera till mig!!!!!
Min alldeles egna systemkamera!!!
Jag är jätte glad för allt vad jag har fått!!!
Så tack så jätte mycket min goa släkt och familj!!!!
Jag har tagit en massa bilder från dessa dagarna .
Men jag har tyvär inte möjlighet att lägga ut bilder nu.
För jag och mamma ska gå ut och gå nu.
Sen ska vi till min farfar.
Men ska försöka hinna ut med ett inlägg med bilder imorgon.
Ha det bra!!!!
Kram Kram
Lilla :) Tilda

1 kommentar:

  1. God fortsättning på julhelgen och ett stort LYCKA TILL med kameran. Vi hoppas på att få se många fina bilder.
    Kramar från oss

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat