torsdag 15 december 2011

Information

Heeeeej!!!
Jag sitter här i mörkret och bloggar.
Jag sitter i vårt vardagsrumm och har inte tänt taklampan eftersom när jag satte mig så var det så pass just att man iaf kunde se.
Jag har mailat lite med min underbara vänn Filippa.
Missa inte att kolla på hennes fina fina blogg.
Nu är det inte många dagar kvar till Julafton.
Ska bli så kul.
Men det är en sak jag sankar..... SNÖ!!!!!
Någon annan stad här i Sverige som inte heller har någon snö.

Idag ska jag på informationsmöte på en skola.
Det ska bli spännande.

Ha det bra.
Kram Kram
Lilla :) Tilda

-Okej måste verkligen tända lampan nu för jag ser nästan inget i mörkret!!! ;)


1 kommentar:

  1. Det är alltid lika kul att läsa din blogg! Tack tack, för att du återigen länkar till min blogg! <3

    Ja visst är det tråkigt utan snö. Här snöar det i några minuter sen spöregnar... Vilket drömväder! Eller inte -.-

    Kram <3

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat