tisdag 27 december 2011

Inte mycket julbilder

Hej!!!!
Ledsen om jag gör er besvikna men det blir inte mycket julbilder idag.
Jag har inte mycket julbilder över huvudtaget.
Jag har inga bilder alls från julafton på min kamera.
Men jag har lite från juldagen.
 Det är bilder på mina söta kusiner.
Men igår så var jag och mamma ute och fotade lite i naturen.
Så det kommer lite bilder därifrån nu!
Jag har även en bild på en julklapp som jag fick.

Min egna oilily väska!!!!
Nu kommer lite natur bilder.


Och nu, mina söta kusiner Ellie och Ida!!!!

Ellie                               Ida
Ha det bra
Kram Kram
Lilla :) Tilda

2 kommentarer:

  1. Vilka underbart fina bilder du tagit, mitt hjärta!
    puss mams

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder du tagit!

    Kram, lämna gärna en kommentar hos mig... ♥

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat