torsdag 1 december 2011

Skola

Aloa!!!
Idag har jag varit och besökt en skola (igen).
Den var väldigt bra tycker jag.
Just nu väljer jag mellan 2 skolor.
Igår slutade min ena fröken :(.
Det var jättetråkigt.
Eftersom hon slutade så ville vi göra något roligt med henne.
Så i tisdags så åkte vi till Laserdome i Helsingborg för att spela.
Vi var 3 lag och varje lag fick spela 2 g var.
Min lärare fick spela hela tiden.
Mitt lag vann 1 g.
Till melis idag åt jag Lusse Bulle.
Mmmmmm vad gott!!!!
Just nu sitter jag vid datorn.
Ha det bra.
Kram Kram
Lilla :) Tilda

2 kommentarer:

  1. Svårt med skolval...
    Det kommer säkert bli hur bra som helst. Ska det bli spännande att börja ny skola till hösten?
    kram mams

    SvaraRadera
  2. Ska du börja på en ny skola? Varför? =) Skriv svaret i min blogg, eller något ^^

    Kram Filippa ♥♥♥

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat