fredag 4 maj 2012

Dag no. 1 Presentera mig själv.

Dag 1!
Presentera mig!

Jo jag heter Tilda och är en glad tjej på 12 vårar. Jag bor i Sverige och har långt hår och blåa ögon!
Jag går i 5 klass på en liten liten skola där jag bor.
Nästa år när jag börjar 6 så ska jag byta till en skola längre in i stan.
På fritiden ÄLSKAR jag att dansa!
Jag tävlar ju också!
Danssorterna kallas Disco och Street!
Det är det roligaste jag vet!
Mina hobbys är att fotografera (allt mellan himmel och jord),va med kompisar, dansa såklart, va med familjen mm!
Min mamma heter Jenny, pappa heter Peter och min lillebror heter Melker eller Melle som jag kallar honom!
Det var nog det jag kan komma på just nu!

Hoppas ni får en trevlig fredags kväll!

1 kommentar:

  1. Hej tack så mycket för kommentaren ! Du har också en jättefin blogg . Du undrade hur jag gjorde den bilden som ändrades . Först måste man ha ett program som heter photoscape , det går att ladda ner gratis på internet , sen när du har laddat ner det så går du in på det och trycker på AniGif och sen är det bara att lägga in de bilder du vill ha !
    Om du inte förstod får du gärna kontakta mig igen .
    // Whilma :) ♥

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat