torsdag 17 maj 2012

Grattis!!!!

Igår fyllde min söta kusin Ellie 1 år!!!
GRATTIS ELLIE!
Vi ska fira henne idag!
Ska bli jätte kul!

Har inte gjort "Lär känna mig på 30 dagar" på länge men det kommer nog snart! Jag märkte att jag hoppat över en fråga.... Så jag skriver den nästa gång i stället!

Imorgon startar Disco SM och varar till Söndag! Ska på sååå himla kul!
Imorgon tävlar jag med den bästa gruppen, Euphorian Starz! På lördag tävlar jag i singel och hoppas på min första prick i guld klass! På söndag blir det par Disco med bästa Olivia!
Yaaaay! Ska bli sååååå kul!

Nu ska jag titta på Melles fotbolls match! GO GO HIF!
Väder ute = regnigt! :(
Sommar, var är du?


Have a NICE day!!!!! <3

1 kommentar:

  1. Halloj!

    Jag har veckans blogg på min blogg så du får gärna vara med! Du hittar mer information på min blogg.

    SvaraRadera

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat