måndag 7 maj 2012

Dag no. 2 En nytagen bild på mig + 10 fakta om mig

Idag är det dag nr. 2!
En nytagen bild på dig + 10 fakta om dig!


Detta är ingen nytagen bild på mig men jag tycker den är fin iaf!
Det är min lillebror Melker som oxå är på bilden!

Fakta om mig:
1. Jag ÄLSKAR att dansa!
2. Jag ÄLSKAR att fika med mina kompisar!
3. Jag älskar att shoppa!
4. Jag har aldrig varit i U.S.A och vill gärna åka dit!
5. Vi har en pool hemma!
6. Jag fotar mycket naturbilder och bilder på mig eller vännerna men jag tycker det är lite tråkigt att redigera dem!
7. Jag ska börja på en ny skola nästa termin för vi har bara upp till femman på vår skola!
8. Jag fyller år den 28 mars alltså på våren. Jag har stjärntecknet VÄDUREN!
9. Jag ÄLSKAR att tävla i dans!
10. Jag tycker mest om polka smak när jag äter glass.

Hoppas det var några bra fakta om mig!
Vad tycker ni om min nya header?
Ska flytta den lite mer till mitten sen men det gör jag imorgon!
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat