torsdag 3 maj 2012

Lär känna mig på 30 dagar!

Nu ska jag ha en sak på bloggen som jag har sätt min nästkusin ha på hennes!
Länk hittar ni här.
Det kallas Lär känna mig på 30 dagar.
Det går till så här.
Här nedan skriver jag 30 frågor om mig som jag hittat på Jennifers (min nästkusins) blogg.
Varje dag (eller nästan varje dag) så svarar jag på en fråga.
Jag tar de i ordning.
Jag börjar imorgon.
Så här lyder frågorna.

1. Presentera mig själv.
2. En nytagen bild på mig + 10 fakta om mig.
3. En person jag vill träffa just nu.
4. Min favorit årstid och varför.
5. Bild på mig och min bästa vän.
6. Mina husdjur.
7. Något jag vill ha mer en något annat just nu.
8. Vad jag stoppar i munnen under en dag.
9. Det här är jag beroende av.
10. Mina 3 finaste bilder.
11. En bild på ett ställe jag varit på.
12. Någonting jag ångrar.
13. En bra och en dålig egenskap.
14. Min favorit film.
15. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
16. Fem webbsidor som jag ofta är inne på.
17. Hur jag ser ut en vanlig dag.
18. Min favorit låt just nu.
19. Vad jag vill göra i framtiden.
20. En bild på det jag köpte senast.
21. Skriva om min vardag från morgon till kväll.
22. Mitt favorit program och varför.
23. En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
24. MIn dag.
25. En låt som får mig att gråta.
26. Det bästa YouTube klippet.
27. Vad jag helst gör en helg.
28. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
29. Vad jag skulle göra om jag fick en miljon.
30. Ett minne jag aldrig glömmer.

Ha en skön och mysig "sommar" kväll!!!!!
Nästa är det ju sommar eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat