onsdag 23 maj 2012

Dag No.5 Min favvo årstid och varför!

Dag No.5 Min favorit årstid och varför!
Jo det är nog olika.....
Våren är ju kul för då fyller jag år, det är fint att fota med tanke på att naturen är super fin då osv.
Sommaren är ju kul för då kan man bada, sola, är ledig från skolan, man kan gå i shorts och linne hela dagen, det är ju oxå fint att fota då för man kan ju fota i fina rapsfält t.ex osv.
Hösten är ju bra för då kan man träffa sina kompisar som man inte umgåtts med under sommaren, man kanske börjar ny skola (som jag) och längtar till det! Hösten år ju oxå fin med sina härliga färger!
Vintern är ju bra för då kan man vara ute i snön, det är julafton och nyårsafton osv!
Så jag tycker om alla årstiderna på sina egna sätt!
Fast från maj - slutet av sommaren är nog allra bäst! För då är det varmt och man behöver inte frysa hela tiden!!!

Ha en NICE eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för kommentaren den värmer i hjärtat